FAQ

Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactforumulier.

Bestelling plaatsen

                        * Hoe plaats ik een bestelling?
                        * Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

                        * Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
                        * Kan ik mijn bestelling wijzigen?
                        * Kan ik mijn bestelling annuleren?
                        * Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
                        * Kan ik mijn pakket komen ophalen?
                        * Mijn bestelling is onvolledig of defect, wat moet ik doen?
                        * Ik woon buiten Nederland, kan ik ook een bestelling plaatsten?

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Via de bestelknop plaatst onder aan de productpagina plaatst u een bestelling. Nadat u deze aanklikt volgt een bevestiging dat u het product geselecteerd heeft en dat deze in de winkelwagen wordt geplaatst. De melding luidt als volgt; 'Artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen'  hier na selecteert u of 'VERDER WINKELEN' of naar 'NAAR WINKELWAGEN'. 'VERDER WINKELEN' betekent dat u verder winkelt binnen de site.. 'NAAR WINKELWAGEN' betekent dat u de inhoud van de winkelwagen kan inzien, de bestelling mogelijk aanpast of de bestelling betaalt. Afrekenen vindt via IDEAL en creditcards plaats binnen Nederland.
     
  • Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
    Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt een bevestigingsemail van uw bestelling richting het door u opgegeven email adres verstuurd. Hierna volgen nog een aantal emails welke u op de hoogte brengen van de status van de  bestelling
     
  • Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
    Middels een aantal e-mails kan u de status wordt de status van uw bestelling aangegeven. Daarnaast kan u via de Greensoter login naast uw naam- en adresgegevens inzien ook de bestelstatus inzien.
     
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    U kan uw bestelling mogelijk telefonisch of online wijzigen als dit binnen een bepaalde termijn plaatsvind. Als de producten al verzonden zijn dan is dit niet meer mogelijk. Ook als u meer producten wil bestellen dan is wijziging niet mogelijk in verband met de betaling. In dit geval is een nieuwe bestelling aan te raden.
     
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Via uw persoonlijk login kan u uw bestelling annuleren, mits dit mogelijk is. Na verzending is annulering mogelijk, maar vindt restitutie plaats als het product geretourneerd is in goede staat. De verpakking dient onaangebroken te zijn en het product onbeschadigd.
     
  • Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
    Uw pakket wordt aan de deur bezorgd door PostNL. De levertijden zijn niet vooraf aan te te geven. Wij leveren in de meeste gevallen binnen twee dagen uit.
     
  • Kan ik mijn pakket komen ophalen?
    U kan uw pakket niet komen ophalen, Greensoter heeft geen afhaalbalie
     
  • Mijn bestelling is onvolledig of defect, wat moet ik doen?
    In dit geval belt u met onze servicedesk 085 - 210 64 46 of neemt u via het contactformulier opd e website contact met ons op
  • Ik woon buiten Nederland, kan ik ook een bestelling plaatsten?
    U kan ook in het buitenland een bestelling plaatsen, mits PostNL ook levert naar het betreffende land. Voor vragen kunt u contact met ns opnemen

Klantenservice

                        * Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
                        * Hoe snel krijg ik antwoord van de klantenservice?
                        * Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

  • Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
    U kan bellen met onze servicedesk op 085 - 210 64 46of vul online een contact formulier  in op www.greensoter.nl/contact
  • Hoe snel krijg ik antwoord van de klantenservice?
    De gemiddelde responsetijd is twee dagen. Wij proberen uiteraard sneller te rageren.
     
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
    De klantenservice is van 9 tot en met 17:00 in de middag bereikbaar
GreenSoter - FAQ