Gratis verzenden vanaf 100,- euro
Levertijd 3 werkdagen
14 dagen retourtermijn

FAQ

Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactforumulier.

Prijzen
De vermelde prijs van de producten is in Euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Voor bestelingen onder € 100 brengen wij u € 4,95 verzendkosten in rekening.

Bestelling en verzenden

  • Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
    Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt een bevestiging van uw bestelling per email verstuurd aan het door u opgegeven email adres.
  • Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
    U ontvang een Track & Trace code per email zodra uw bestelling wordt verzonden.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    U kan uw bestelling mogelijk telefonisch wijzigen als dit binnen een bepaalde termijn plaatsvind. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Als de producten al verzonden zijn dan is dit niet meer mogelijk.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, we verwijzen u naar onze pagina retourneren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van het product die het gevolg is van het gebruik van het product, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
  • Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
    Uw pakket wordt aan de deur bezorgd door PostNL. De levertijden zijn niet vooraf aan te te geven. Wij leveren in de meeste gevallen binnen twee werkdagen uit.
  • Als ik niet thuis ben>?
    Als u niet thuis bent wanneer de bezorger van PostNL langs komt:
    • Dan volgt een 2e bezorgpoging standaard de volgende dag (niet op zondag, tenzij de ontvanger de bezorging heeft gewijzigd (zie "Zelf uw bezorgtijd of -plaats kiezen" op Track & Trace)).
    • Als bij de 2e bezorgpoging ook geen gehoor is, ligt het pakket de volgende dag vanaf uiterlijk 15:00 klaar op een aangewezen PostNL locatie.
  • Kan ik mijn pakket komen ophalen?
    U kunt uw pakket niet ophalen, Greensoter heeft geen afhaalbalie.
  • Mijn bestelling is onvolledig of defect, wat moet ik doen?
    In dit geval belt u met onze servicedesk 085 - 210 64 46 of u gebruikt het formulier op onze contact pagina.
  • Ik woon buiten Nederland, kan ik ook een bestelling plaatsten?
    U kan ook in het buitenland een bestelling plaatsen, mits PostNL levert naar het betreffende land. Informeer naar de mogelijkheden bij onze klantenservice.

 

Klantenservice

  • Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
    U kan bellen met de klantenservice op 085 - 210 64 46 of vul het formulier in op onze contact pagina.
  • Hoe snel krijg ik antwoord van de klantenservice?
    Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. De gemiddelde reactietijd op email is twee werkdagen.
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
    De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00.
GreenSoter - FAQ
zoom add-bag pencil arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up bag caret-down caret-left caret-right caret-up check close down left minus plus right search star-half star up icon-whatsapp